Modalități de livrare și taxe de transport

Livrare

Transportul este gratuit pentru comenzi de peste 499 RON, iar pentru comenzi sub 499 RON costă numai 16 RON.
Toate livrările se fac prin intermediul firmei de curierat rapid Fan Courier.
Suntem determinati să oferim cea mai rapidă livrare posibilă.

Termenul de livrare pentru fiecare produs este afisat pe pagina acestuia, în număr de zile lucrătoare.
Comenzile făcute în weekend sau în timpul sărbătorilor (Paste, Crăciun, prima zăpadă, 1 Mai) sunt procesate în următoarea zi lucrătoare.

În cazul aparitiei unor întârzieri (întamplări neprevăzute, meteo), te vom tine la curent cu stadiul livrării.

În momentul în care coletul pleacă de la noi, vei primi un email cu informatiile de urmărire a comenzii, iar a doua zi vei fi contactat de agentul firmei de curierat rapid pentru livrarea coletului.

Livrarea se face pe teritoriul României în aria de acoperire pentru Fan Courier. În cazul în care localitatea ta nu este în lista Fan Courier, poti opta pentru ridicarea coletului de la cel mai apropiat sediu Fan Courier sau plata unei taxe suplimentare de transport de 1 leu pentru fiecare kilometru exterior.

Produsele sunt livrate la adresa specificată ca adresă de livrare în momentul plasării comenzii. În ziua în care agentul de curierat va livra produsul, vei fi contactat telefonic pentru a stabili ora livrării si pentru a confirma locatia. Poti chiar schimba telefonic adresa de livrare.

În cazul în care plasezi o comandă si optezi pentru ridicarea produselor de la punctul de ridicare a comenzilor de la sediul nostru, unul dintre colegii nostri te va anunta telefonic când toate produsele comandate sunt gata pentru a fi ridicate (de obicei în maxim o zi lucrătoare). După această confirmare, te asteptăm în termen de maxim 3 zile lucrătoare pentru a ridica produsele. În caz contrar, comanda ta va fi anulată.

Retur

Fiecare produs comandat este acoperit de garanție. Daca ești nemulțumit de produsele primite sau ai orice alt motiv pentru care dorești să le returnezi, poți face acest lucru în termen de 14 de zile de la primirea lor.

Foarte important:
- Returnarea produselor cumparate se face prin curierat rapid sau la sediul nostru.
- Primul schimb (tur-retur) este GRATUIT pentru comenzile de peste 499 lei. Pentru comenzi de până în 499 lei, costurile sunt suportate de către client.
- Rambursarea banilor se va face în maxim 14 de zile de cand primim produsele de la curier, intr-un cont bancar ales de tine. Dacă se optează pentru rambursarea banilor, costul transportului de retur (de la client către noi) este suportat de către client indiferent de valoarea comenzii.
- Produsele returnate trebuie sa aiba etichetele originale și ambalajul original nedeteriorat. Te rugăm ca la returnarea produselor să protejezi ambalajul și produsele returnate cu o folie de hârtie suplimentară sau cu o folie de plastic.

Dreptul de returnare a produselor

Clientul are dreptul de a notifica în scris Publiron Media SRL că renunță la cumpărare, fără penalități și fără invocarea unui motiv, în termen de 14 zile lucrătoare de la primirea produsului sau în cazul prestărilor de servicii, de la încheierea contractului, prin returnarea în acest termen a produsului cumpărat, cu toate accesoriile, clientul suportând cheltuielile de expediție conform legii române. Acest drept nu poate fi invocat în cazul în care produsele sunt ridicate de la sediul nostru. Cererile de returnare a produselor se vor face completând formularul de returnare a produselor.

În cazul în care ți s-a livrat un produs diferit față de ce ai comandat, te rugăm să ne semnalezi acest lucru prin email sau telefonic. Interesul nostru este de a soluționa problema cât mai repede posibil și a onora comanda ta inițială. Bineînțeles, în acest caz taxele de transport vor fi suportate de noi.

Pentru a returna un produs, te rugăm să completezi formularul returnare produse

Produsele comercializate sunt de cea mai bună calitate. Chiar și așa, uneori se poate întâmpla să aiba defecte.
Producătorii înțeleg acest risc și și-l asumă. Toate produsele vândute sunt acoperite de garanția de producător (pentru a afla care este perioada de garanție pentru fiecare produs te rugăm să verifici site-ul producătorului menționat în descrierea fiecărui articol). Toate deciziile legate de garanție sunt luate de producător sau de reprezentantul său. Toate taxele de transport sunt suportate de cumpărător. Dacă se dovedește că defectul produsului este acoperit de garanție, taxele de transport vor fi creditate către cumpărător de producător.

Procesul de predare în garanție a unui produs cumpărat este următorul:

1. Asigură-te că defectul este acoperit de garanție.
Listă de defecte care nu sunt acoperite:
- semne de utilizare normală: decolorare din cauza soarelui, agățare, zgâriere
- lovituri rezultate din contactul cu alte obiecte dure
- lovituri rezultate în urma manevrării agresive a produselor: aruncare, cădere

2. Completează formularul de garanție.

Din nou, dacă ai întrebări legate de formular sau de procesul de garanție nu ezita să ne contactezi.
Deși procedeele de garanție pot dura destul de mult, facem tot posibilul pentru a-ți rezolva cât mai repede cererea.

3. Te vom contacta cu detalii specifice. În funcție de fiecare producător acest pas poate dura mai mult sau mai puțin, însă noi îți vom oferi toate informațiile de care ai nevoie.

Nu ezita să ne contactezi prin email sau telefonic pentru informații suplimentare.